Címke- és csomagolástervezés
A címke- és terméktervezés nagyon fontos a piacon, mivel az emberek minden eddiginél tudatosabbak a vásárlási döntéseikben. A fogyasztók tudni akarják, hogy mit vásárolnak, és milyen minőségben. Ez becsapós lehet, mert sokszor a legszebben megtervezett termékek mögött silány minőség rejtőzik, jó tükrözi a terület fontosságát, hogy ma már a csomagolásra többet költenek, mint a beltartalomra, ugyanis a vásárlók sokszor a színek és formák alapján döntenek, mintsem, hogy elolvassák az összetevőket. Grafikusként visszatetszést kelthet részemről ilyet leírni, de a tudatos és egészséges életmód híveként kötelességemnek érzem, felhívni a figyelmet arra, hogy ne dőljünk be a csillogó-villogó csomagolásnak, hanem tanuljunk meg a tartalom alapján döntéseket hozni. Ez nem jelenti azt, hogy egy minőségi terméknek nem lehet szép és igényes csomagolása, hisz a csomagolás nem csak a külcsínért felelős, hanem védi is a terméket a szállítás során a sérülésektől.