Ösztönözd az olvasókat cselekvésre
Emlékszel, amikor azt mondtam, hogy már az elején tudnod kell a célodat? Itt az ideje, hogy ezt a tudást alkalmazd. A webes tartalmad célja, hogy valamilyen cselekvésre ösztönözzön. Lehet, hogy azt szeretnéd, hogy a látogatók vásároljanak, feliratkozzanak a blogodra, vagy azt, hogy csatlakozzanak a levelezőlistádhoz stb. Egyértelmű cselekvésre való felhívás beillesztésével, olyan szavakkal, mint „Csatlakozz”, „Regisztrálj”, „Hívj fel”, „Iratkozz fel”, „Nézd meg” és „Tudj meg többet”, segíthet a kívánt tevékenység elindításában.
Bizonyítsd be, hogy a CTA megéri a fáradozást
Jó stratégia, ha a termékeidről vagy szolgáltatásaidról tett állításaidat alátámasztó bizonyítékokkal is megerősíted. Ez lehet egy sikertörténet, eredeti kutatási adatok, vásárlói ajánlások, egy releváns szakértő partnersége vagy akár a saját képességeidet alátámasztó oklevelek, végzettségek, szakmai önéletrajz. Ez segít megmutatni a szakértelmedet, és eloszlatni minden kétséget, amely gátolhatja az ügyfelet a cselekvésben.
Haználj vizuális elemeket
Az emberek csak 20%-át jegyzik meg annak, amit olvasnak, viszont a 80%-át annak, amit látnak, hallanak és tesznek. Ha infografikákat, képeket, grafikonokat, videókat, kvízeket, kalkulátorokat, játékokat vagy térképeket adsz a szövegedhez, az segít az embereknek feldolgozni az információkat és megragadni a figyelmüket.
Ezek az tartalmas, figyelemfelkeltő szövegek írásának főbb szempontjai. Ha úgy érzed ez neked nem menne olyan szinten, mint amit az olvasóid elvárnának, bízz meg engem a feladattal 🙂